نقش دل

دل تنگی هایم

نقش دل

دل تنگی هایم

خورشید و باران


دلم از شب گریه ها پر است

 

دلم سخت گرفته از آسمان که باز دوباره پر ز ابرهاست

 

خورشید هم این روزها دیگر لبخند ندارد

 

مثل دل کوچک من پر ز غصه هاست

نظرات 2 + ارسال نظر
hossein جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:50 ب.ظ

فکر می­کردم در آغوشش بگیرم بهتر است
بعدها دیدم در آغوشش بمیرم بهتر است

گرم آغوشش شدم ... دست و دلش لرزید و گفت :
شاید از دستت دلم را پس بگیرم بهتر است ...

از قفس ، هرکس رهایت می­کند ، عاشق­تر است
این­که من با آن ­که آزادم ، اسیرم ، بهتر است

عشق من ! این­ روزها آزادگان زندانی ­اند
زندگی ، بی­ عشق ، زندان است ... گیرم بهتر است !!

عشق من ! ای­ کاش بودی ... عشق من ای­ کاش بود
زندگی، این­طور اگر باشد ، بمیرم بهتر است ...

hossein جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:52 ب.ظ

بلاخره خورشید بازم در میاد
دل توام خالی از غصه ها میشه
بازم خورشید میتابه به زندگیت!!
---------------------------------------------------
به قول یه نفر..
دل قوی دار،سحر نزدیک است!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد